SELAMAT DATANG!

Terima kasih kerana sudi datang ke blog kami..

Isnin, 24 Ogos 2009

:::KAMI KELUARGA BESAR YANG MENANGIS DAN KETAWA BERSAMA:::


Bergambar di Masjid Kristal (Lawatan Terancang ke Pahang & Terengganu 2010)

Barisan Guru dan Pembantu Pengurusan Murid PPKI SKKT 2


MATLAMAT PPKI SK KEM TERENDAK 2

Menjadi sebuah Kelas Integrasi yang boleh diharapkan untuk membantu pihak sekolah dan masyarakat menyelesaikan masalah pembelajaran pelajar serta sentiasa sedar akan menjadi sumber rujuk kepada pihak masyarakat sekolah dan pelajar-pelajar yang mempunyai atau menghadapi masalah pembelajaran.

PIAGAM PELANGGAN
Kami berjanji akan melaksanakan segala aktiviti yang telah dirancang dan diarahkan untuk memenuhi kehendak dan keperluan pelanggan melalui :-
· Melahirkan pelajar yang berakhlak mulia dan bertanggungjawab kepada diri sendiri, masyarakat, agama, bangsa dan negara.
· Membantu pelajar mencapai kebolehan optimum.
· Mewujudkan persekitaran yang harmonis diantara pelajar-pelajar pendidikan khas dan pelajar-pelajar lain.
· Mewujudkan persekitaran yang ceria dan menyeronokkan.
Mengutamakan moto kelas pendidikan khas.

VISI

Menyediakan keperluan dan melaksanakan aktiviti yang dirancang dan diarahkan secara terancang dan berkesan sejajar dengan visi sekolah.
MISI

Melahirkan pelajar yang berkemampuan untuk berada di dalam masyarakat setempat secara mempertingkatkan kebolehan mereka ke tahap optimum secara menyeluruh.


ORGANISASI TAHUN 2010

PENASIHAT
Pn. Hjh. Fauziah Bt. Hashim (Guru Besar)GPK PENDIDIKAN KHAS
Pn. Hjh. Aziah Bt. Sa’adPENYELARAS
Pn. Hjh. Haslena Bt, Mat HarisPENOLONG PENYELARAS
En. Azman B. YaakopGURU PENDIDIKAN KHAS
En. Abdul Rashid B. Mokhtar
Pn. Haslimaznah Bt. Jibin  (Budiman 1)
Pn. Fatimah Bt. Misuan (Budiman 2)
Pn. Zuraiani Bt. Yusof (Budiman 3)
Cik Mahani Bt. Abd. Mutalib (Budiman 4)
Cik Johaidah Bt. Othman (Budiman 5)
Cik Masitoh Bt. Hassan (Budiman 6)

PEMBANTU PENGURUSAN MURID

Pn. Zuraidah Bt. Ariffin
Cik Norsalawati Bt. Ahmad
Pn. Azzawaja Bt. Md. Zaman
Pn. Norhayati Bt. Latif

0 comments: